Merhaba 37+6 kontrole geldim doğuma aldılar suyu azalmış gelişimi tamamlandı karnında kalmasi bebek için risk dediler yatişim oldu. İlk baş fitil gibi birşey verdiler arada gelip dolaşiyorlar sancım çok az acilmam yok Balıkesir Şehir Hastanesindeyim Suni sancı henüz verilmedi fitilden ne kadar sonra verilir normal doğum olsun istiyorum ama açılma olmaz bebek için riske girmemek için sezeryana dönebilir belki 3 gün bile bekleriz diyorlar süreç nasıl şuan ne yapmalıyım yürüyüş yapsam faydası olur mu ayağa kalkınca cok canım aciyor karnim taş gibi sertleşti dualarınızi bekliyorum