ygtnannesi Şancı çıkıyor nstde açılman hiç yok dedi doktorum bebekte çok aşağıda değil dedi acaba sancıların olması bebeği olumsuz etkiliyor mu sizde durumlar ne anne adaylari
Zulubik ygtnannesi 10 gündür sancım var, 2 cm açıklıkla düzenli sancilarin gelmesini bekliyorum. Sancı olmasının herhangi bir olumsuz yönü yok. Bebek doğuma hazırlanıyor.
Zehra_Aghaverdi Bedriyek ygtnannesi 38+ 1 hafif ağrı ve kasılmalarım var açılma var mı yok mu bilmiyorum ama galiba 4 cm açılma var çünki 4 cm mor çizgi oluşmuş leğen kemiğimin üzerinde.