Sinemkarq Tecrübesi olan anneler rica etsem fikir verebilir mi yarın epiduralli normal doğum olacak suni sancıyla başlıcak doğum tecrübelerinizi yazar mısınız
Ozlemiskndr Sinemkarq ben epidural oldum ama kendi sancım la 5 cm açılmadan sonra epidural veriyolar sancıyı hissetmiyorsun
egeninincisii Sinemkarq Çok rahat bir doğum yöntemi bence. İlk doğumumda epidural aldım. İkinci hamileliğim, bu doğumda da istiyorum mutlaka.
Erva94 Sinemkarq size vereceğim tek tavsiye her şeye hazırlıklı olun ben de aynı şeyi yaşadım ama bebek bi türlü inmedi aşağı açıklığım ilerlemesine rağmen ve sezaryene döndük hiç beklemiyordum bunu neye uğradığımı şaşırmıştım ama her şeye hazır olursanız daha kolay ilerler süreç🌸Allah yardımcınız olsun bu arada epidural harika bişey 😌
Happy52 Sinemkarq ben ilk hamileliğimi epidural normal yaptım. Hiç sancım yokken doktorum yatış yaptı bebek kakasını yapar yer vs diye 39 haftalıktım sanırım aslında beklesem dahada bekleyebilirdim erken olduğumu düşünüyorum. Suni sancı verildi ara ara açılma var mı diye bakıldı en çokta bu canımı acıttı. 4cm olana kadar epidural yapmıyorlar belli bir cm ulaşması gerekiyor ve ne ywzıkki suni sancıda baya çekmiş oluyoruz.. açılma olunca epidural yapılıyor belden sonrası rahat oluyor. Hiç sancı çekmiyorsunuz ve açılmanız devam ediyor. 10 cm açılmam oldu ben ise uykusuzluktan uyuyakamışım 🥰 sonra doğuma aldılar hafif karından gıdıklanma olunca ıkınmamı istediler 3 ıkınmayla bebeğim kucağıma geldi çok şükür fazla dikişimde olmadı dikiş esnasını vs hiç hissetmiyorsunuz. Rahat bir doğum oldu ama epidurali yapan kişinin işinin ehli olması gerekiyor çünkü eğer yapamazsa sancıyı aynı çekiyormuşsun iğne fayda etmiyor dediler o yüzden araştırmanızı güvendiğiniz yerde doğum yapmanızı tavsiye ederim
Sinemkarq Miz_ 38+1 oluyorum yarın sancım yok doktorum suni sancı epiduralli yapabiliriz dedi kabul ettim inşallah umduğum gibi rahat bir doğum olur 🙏🏼
Safiyenurrr egeninincisii yan etkileri olabileceği söylendi benim ilk gebeliğim ne yapsam diye düşünüyorum şimdi sancıyı çekmekte istemiyorum ama acı çekmiyorsun epuduralde sadece ıkınıyor musun ay çok merak ediyorum😃
Sinemkarq Happy52 bende ilk doğumumu suni sancıyla epiduralsiz yaptım çok zorlandım şuanki doktoruma güveniyorum inşallah sorunsuz güzel bir doğum olur hayırlısıyla 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Bebiiii Sinemkarq Allah yardımcınız olsun ikiniz de sağlikla sihhatle bu süreci atlatirsniz inşallah. Kendinizi iyi hissedince burayada yazar mısınız dogumunuzla ilgili tecrübelerinizi anlatir mısınız benim gibi doğumdan korkan annelere de yardmci olmus olursunz
Sinemkarq Bebiiii tabiki inşallah yarın akşam bende pozitif doğum hikayemi yazarım Allah nasip ederse 🙏🏼😍
Happy52 Sinemkarq sadece tek sıkıntı suni sancı kuru sancı resmen sende iyi biliyorsundur canım daha önce yaşamışsın ama belli bir açılmadan sonra epidural yapılınca miss dedikleri gibi prenses doğum oluyor 🥰 sağ salim rahatca kucağına alırsın inşallah Allah yardımcın olsun ♥️
Nazli_1169 Ben de epidural ile normal doğum yapmak istiyorum sizi takip etsem tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz doğumdan korkan biz annelere , ve hayırlısı ile inşallah miniğini sağlıkla kucağınıza alırsınız
Sinemkarq Nazli_1169 şuan hastanedeyim epidural ilacımı yaptılar artık açılmayı bekliyorum canım o kadar rahat ki böyle doğurmak çooook kolaymış 😍 bebişimi kucağıma alınca da bütün tecrübelerimi tüm detayına kadar yazıcam şimdilik herşey çok güzel ilerliyor
Nazli_1169 Sinemkarq hadi bakalım inşallah ağrısız acısız bir doğumun olur bekliyoruz sabırsızlık ile
Sinemkarq Safiyenurrr evet sancın var ama hissetmiyorsun artık en son açılma tamamlanmış bebek geliyor öyle aşırı ıkınma hissi aşağıya baskı yapıyor o baskıda da zaten doğuruyorsun kendi kendine ben kimseyi dinlemeden ıkına ıkına kendi kendime doğurdum resmen 😂😂😂 biraz hızlı oldu diye kızdılar ama hiç pişman değilim çabucak çıktı 😂😂😂😂
Sinemkarq Safiyenurrr pozitif doğum hikayem diye uzun uzun anlattım orda herşey yazıyor tatlım bak istersen 💓 müthiş bişey hiç bir yan etkisini yaşamadım tek yaşadığım şey kaşıntı çok komik ama tatlı tatlı kaşınıyor bütün vücudum o kadar 😂😂😂
Safiyenurrr Sinemkarq okudumu canım benide cesaretlendirdin inşallah bende herkes gibi rahat doğum yaparım😃