Feyza3214 Kızlar 37 haftalığım bebeğin kafası 40haftalıkmış 3200gr olmuş artık doğsa bi sorun olmaz degil mi ? 39-40ı beklersek eger kafası dahada çok büyüyecek kafası 10cm olmuş sezeryana alırlar degil mi? yani bu durumda olupta normal yapan var mı yoksa bu hafta kendimi Biraz zorlayıp haftaya doğurcam zorla 🤦🏻♀️
Hatunnn Feyza3214 arkdasim da 10 cmle yapti dogumunu ama zor oldu dogumu bebegin basi bi sure kanalda kalmis solunum sikintisi yasadi ama doktoru iyiydi sorunsuz bitti doktor faktoru onemli burda biraz.