Bende 2 hafta önce yaptırdım, gebelikten önce sınırdaydı hatta şekerim kesin yüksek çıkar diye düşünmüştüm ama bi problem çıkmadı yine sınırda çıktı herhangi bi ilaçta başlatmadı dikkat et sadece yediklerine dedi doktorum. O içilen içeceğin tadıda sanki asiti kaçmış kola gibiydi biraz daha tatlı hali 😂