Merhaba arkadaşlar 47 gün önce doğum yaptım bebeğimi çok seviyorum ama doğum sonrası depresyon mu yaşıyorum içinde bulunduğum duygu durumunu çözemiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var aklımdan bazen intihar etmek geçiyor bebekle bazen ben de bakarım bebeğime diyorum bazen hayatım bitti diyorum böyle değişik duygular içindeyim nolur yardım edin bana nasıl çıkabilirim bu işin içinden