_SLNPSHR_
Kızlar 8 haftalık doğum öncesi iznim yarın bitiyor ama doğum gerçekleşmedi henüz doktorun verdiği rapor açıktı ama benim yine de ek rapor almama gerek var mıydi kontrolden geldim ve unuttum bunu söylemeyi de kurumu aramadan danışmak istedim
_SLNPSHR_
???
Hlykrclk
Benimki gününde gelmedigeçti hemen yazdılar raporumu o gün . 40. Haftamda . Siz yine hatırlatırsınız gözünden kaçar Belki
DuyguSerkan
Ben yçnetmelıgı okumustumgev olan dogumlarda dogum sonrası hakkımızdan gitmiyor ama tekrar tapor duzenlenıyormu bilemiyorum