Eboz 38 haftalık Bugün çatı muayenesi yapıldı ne açılma var ne de bebek kanala girmiş bir umut bile yok 😔 4 kilo olursa bile dogum yapamazsın dedi ne yapsam
Mucizeminnos Eboz benim de bugün yapıldı ben de bugün 38 oldum benim de hiç açılmam yok ya açılma için bişeler yapcam ama geldiğimden beri kasılmam var bebek toplanıyo bi yerde sizde de öyle bişe oldu mu
Eboz Mucizeminnos yürüyüş 1 saate çıkardı 4kilo olursa doguraman diyor yemem de durmuyor ki korkuyorum bu bebişim 4 kilo olacak vay halime