H-nurr
Aynısını yaşadım. Öncelikle bir süt sağma pompası alın. E bebekte silikon kısmı mavi olan bir pompa var onu tavsiye ederim. Hem elinizle, hem pompayla mutlaka sağın çünkü daha yeni doğum yapmışsınız sütünüz şu an çok kaliteli. Mastit olursunuz, sağmanız gerek. Bebeğinize mama veriyorsunuzdur sanırım, örnek veriyorum beş öğün mamaysa bir öğün sağdığınız sütü içirin kaşıkla. Sağdıkça göğüs ucunuz çıkacak. Sürekli emzirmeyi deneyin. Ben 2 hafta uğraştım. Mamayla büyür, sağma dediler ama iyi ki sağmışım. Oğlum 18 ay emdi.