Çocuğu aldırmışsınız daha ne yapabilirsiniz ki. Bence bazı şeyler kafada bitiyor 5 senedir panik atak hastasıyım ilaçlar teraipler vs her şeyi denedim tamamıyla geçmedi malesef hala savaşıyorum. Sizin kararınız benim saygı duymaktan başka yapacak bir şeyim yok ama panik atak sadece ilaçla geçen bir rahatsızlık değil, terapi de alabilirdiniz kolaya kaçmış gibisiniz. Her şey kafada bitiyor. Çocuğunuza sarılabilirdiniz ya da daha dikkatli korunsaydınız keşke, buda ağır bir vebal.