Drysmsn 24 haftalığım tam sağ tarafım da karnıma dokununca veya hareket edınce acı hıssedıyorum Bır bılgınız var mı neden olabılır üzerine dokunduğum da da açıyor Düşme veya çarpma yaşamadım hıc
Mrv_123_bg Drysmsn karaciger bolgesinde ise tansiyonunuzu olcmenizi onerirm. Bmm doktorum oyle oldugunda gebelik zehirlenmesinden suphelenmjsti ama değilmiş. Eger tansiyon yuksek ise doktorunuza gorurun camim
gkcnn Aynı durum bende de var bebeğin pozisyonundan kaynaklı oluyor devamlı baskı yaptığı için acı hissediyormuşuz