Arass20 Arkadaslar bugun 4 gibi nisanim geldi ara ara geliyor dogum kac saat veya gun sonra olur ki sizlerde nasil olmustu
eylulicten Arass20 bu nisan ile ilgili doktoruma sordum. 38 den once nisan veya su gelirse hemen geliyorsun. Zamaninda gelirse 38 ve sonrasi icin nisan gelirse bekle su gelirse hemen gel dedi
Zeynepervaaa Arass20 benimde 39+0 bugün ufak bir kahverengi akıntım geldi 1 defa. Bu nişan sayılır mı ki
Arass20 Melinya dun cati olmustum doktor biraz oynatti dun hicbirsekilde gelmedi bugun geldi ama agrim olmadi