Iyi aksamlar herkese, 39+4 günlük hamileyim ara ara karnım sertleşip basketbol topu gibi oluyordu ve ben bunu braxton hicks kasilmaları yani yalancı sancı zannediyordum internetteki tanımı ve buradaki tanımı az cok böyleydi çünkü. Bugün nstye girdim ve o toplanma, sertleşme oldugunda nstde 80lere kadar sancılar çıktı doktorum da nstden önce daha vakit var gibi konusurken nstden sonra pazara kadar gelecegini tahmin ediyorum, onlar gercek sancı yalancı degil dedi. Ama ben hiç acı hissetmiyorum hatta cogu zaman ellemezsem toplandığını bile zor hissediyorum bu benim acı eşigimin yüksek oldugu anlamına mı gelir burada buna benzer yorumlar görmüştüm.