Merhaba kızlar bugün itibariyle doğumu mu yapmış bulunuyorum:)Dün evde başlayan sancılarım bugün sabah 10’ a kadar devam etti.Sonrasıda açıklığın kontrolü için kadın doğum acile gittim .6 cm açıklık varmış yatış verildi.Neyse doğumhaneye çıktım nst serum oksijen takviyesi derken kıdemli ebe geldi kriterlerin çok iyi suni sancı almadan Doğum yapmak ister misin dedi? Neden olmasın dedim .Yarım saat içinde su hazırlandı bu esnada aklımda kapıda bekleyen eşim ve kızımda.Bir yandan sancı bir yandan aklıma gelenlere dua ediyorum tabi.Neyse 6:7 cm derken 8/9 cm oldu artık bebeğin kanala inmesi lazımmış.Ikınmalara başladım. YARım saat sonunda hazırdık 7 ıkınma sonucu oğluma kavuştum.:) Darısıı bekleyenlerin başına inşallah