-asli42 Herkese 15+3 ten selamlar. Bu zamana kadar İnci Ada’m gelecek diye hissettim Halil Onur geliyormuş Allah her isteyene nasip etsin hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin Tekme ne zaman hissederim acaba çok heyecanlıyım 💜💜🙏🏻🌏🧿
Cerennceren -asli42 Bende 15 haftalık hamileyim ama bebeğim 16+3 civarında arada sola yattigim zaman seğirmelerini hissediyorum ama öyle belirgin bir tekme olmuyor tabiki ama hissediyorum oda belkide bebeğimin biraz iri olmasından kaynaklı belki haftasında gitse hissedemezdim eğer çok kilolu degilseniz 2 3 haftaya hissedersiniz