Merhabalar anneler ben 24 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini her gün hissediyorum çok şükür ama daha çok dinlenirken yani hissetmek istediğimde uzandigimda hissediyorum. Bazıları tekmeyle uyandım vs diyince ben çok endişeleniyorum çünkü bizde daha çok sert diyebileceğim hareketler olmuyor. Doktor kilon var o yüzden geç hissetmissindir demişti kontrolde ama normal mi acaba bu süreç.