ggulsaahhhhhh opu’dan sonra anestezi sebebiyle 1 saate dek kalınabiliyor, ben gözlerimi açtıktan yarım saat sonra çıktım hatta gayet iyi idim, uzun bir yürüyüş yaptım falan. )) Transferden sonra da, bende serum vardı (bağışıklıkla ilgili, lipid serum denen bir şey) bitme süresi zaten iki saat idi. Transferden sonra da 2 saat 3 saat belki dinlendiriyorlar. Sonrasında öyle yürüyüş falan yok, araca bin git diyorlar. Zaten özellikle iki gün hareket kısıtlaması öneriyorlar. Bana doktorum iki gün yat ancak üçüncü gün yürüyüşe çıkacaksınız, sahile gideceksiniz, akşam dışarda yemek yiyexeksiniz, saatlerce eve dönmeyeceksiniz falan demişti, öyle de yaptım açılçasj :))