Kızlar bizim bulunduğumuz yerde bir tane özel hastane var doktorumdan çok memnunum doğum paketi almak istiyordum dün konuştuk , 12 bin tl (içinde sadece doktor muayenesi ve doğum var) imzaladığım gibi kalmıyormuş zam olursa bana yansıyormuş , 4 lü tarama yok içinde , çocuk doğunca işitme testi aşıları vs yok içinde , ben anlamadım bu nasıl paket 😭😭😭😭 geçen sene oğlumda doğum fotoğrafçısı bile vardı hiç bir şekilde para ödemedik ayrıyetten , ama bu sefer uzak olduğu için oraya gitmek istemedim