Hanımlar merhaba 37+1 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 2700 çıktı haftasına göre geriden geliyor minyon bir bebek dedi bende minyon tipli biriyim ve hamileliğimin başında 52 kiloydum şimdi 58 kiloyum birazda buna bağladı bi sorun olurmu sizce haftasına göre kilosu çokmu düşük