Edas cnm geçen hafta ara ara kasık ağrıları yaşadım bnm tidkli geçiyor dün hem kendi doktoruma hem perinatolog a hemde bi doçent e gittim 🙈😂 korkumdan bugün herkes kaşık ağrısı yazmış bilsem gitmezdim normalmiş demekki
Bende 22 haftalığım bu arada ams ikiz benimkiler