Nano 38.haftamdayim bebek gecen hafta dogum kanalına girmisken bu hafta tekrar yukariya cikmis doktorum bu haftadan sonra yeri daraldigi icin kanala donmesi cok zor dedi sizcede oylemi?
Hafizeipek Nano vazgeçmiş çocuk demek ki 😂 arkadaşımın aynısı oldu sonra 42. Haftada normal doğum yaptı 😁
Albatros3501 Nano aynısını kuzenim yaşadı normal doğum diye diretti doktoru en başından beri. son 2 gün kala kontrole gitti sezaryen olup geldi. Doktor geri dönmez bekle dersen beklerim ama boşuna bekleriz demiş.
Nano Albatros3501 Ben diretmiyorum ne sekilde ikimiz icin iyi olacaksa o yöntemi istiyorum. Normal diye diretip hem o sancıyı çekip hemde tekrar sezeryana girmeyi göze alamıyorum
Albatros3501 Nano yok kuzenim korkuyordu sezaryen istiyordu doktoru da herşeyin normal ve doğumun da normal olacak diye diretiyordu. Ama korku ve stresten çocuk geri dönüyormuş