Tospikannesiiiii çok geçmiş olsun . Ben yıllar önce geçirmiştim . Daha çok strese bağlı bit rahatsızlık diye biliyorum . Ve bana hem krem hem ilaç şeklinde tedavi uygulanmıştı. Çok fazla büyümeden tanı konduğu için 1 haftada iyileşmiştim . Allah korusun , dağılan bir hastalık dikkat et . İstersen bi dr a daha sor derim , en azından krem kullanabilirdin bence