Hanımlar merhaba. 45 gün önce doğum yaptım sezeryanla sütüm hemen gelmedi ve bebeğim de sarılık vardı mama ile başladık sütüm gelmeye başladıkça memeyi tutturmaya çalıştım bu sefer de göğüs ucum yoktu bebek tutamadı. Kırkı çıkana kadar sütümü sağarak verdim. Sağarken göğüs ucum çıkıyordu sütün akışı da hızlanınca bi deneyim dedim meme teklif ettim ve tuttu. 5 gündür şükür emiyor ama benim canımdan can gidiyor resmen acıdan 🥴😰 göğüs uçlarımda hassasiyet başladı ve yeni doğum yapmış gibiyim 🙄 çocuğa meme veriyorum ama acıdan kıvranarak resmen 😰 internetten araştırdım nelere dikkat etmem gerektiğine ucunu vs tutturmuyorum bunlara dikkat ediyorum ama bu hassasiyete ne iyi geliyor nasıl hızlı iyileşir bi yol gösterin lütfen….