Aman sürekli sorması da iyi değil boşver. Çünkü daha erken hiçbir şey hissetmiyoruz ki. Benimki her gün bebiş napıyor diyor dhdh ben ne biliyim napıyor ultrason cihazı miyim hissetmiyorum da bir şey daha 15 haftalığız tekme atmıyor mu diyor insanı delirtiyor fhdjdj