Bebekk01 bende 35+1 im. Çok istiyorum dogurmayi artık. Bundan önce, Allah kurtarsın, diyenlere içten içe sinir olurdum. Ne zararı olabilir ki bebişimin, kurtulacak bir şey değil o falan olurdum. Ama şuan yaşadıklarım o kadar kötü ki, doktora yalvarcam az kaldı.