Bebek_5467 Nilssu doğumdan bir ay önce değil o. Doğum yaptıktan sonra eşiniz bebeğin kimliğini çıkarmaya gideceği zaman başvuru yapıyor. Süt parası eşinizin adına yatıyor 316 lira doğumdan 5 6 gün sonra yatıyor. Doğum parası sizin adınıza yatıyor o da doğumdan 2 buçuk ay sonra falan yatıyor benim bebeğim 2 buçuk aylık daha dün çektim parayı. Zaten kimlik çıkarmaya eşiniz gidecek ya o zaman sorsun ordakiler yönlendirecek onu.
Melike Nilssu Süt parasına eşiniz başvuruyor, eşinizin adına yatıyor. Eşim kimlik çıkartmaya gittiğinde yapmıştı. Doğum parasına sosyal hizmet merkezlerine giderek siz başvuruyorsunuz, Sizin adınıza yatıyor 🌸
Bebek_5467 Nilssu evet ayrı ayrı yaptık eşim süt parasi için kendi adına doğum parası için benim adıma başvuru yaptı ben hiç biyere gitmedim başvuru için sadece parayı almak için pttye gittim