Yelizmurat hm anladım doğrudur canım bende annemde kalıyorum 1 haftadir gebeligim riskli olduğu için haftaya salı günü de doktora gidicem düşük riskim var doktor rahime dikis atilcak dedi ve salı günü de 2li test yapılacak bakalım hayırlısı inşallah ilk bebeğimi 4 aylıkken kaybettim 7 ay sonra 2.ci bebeğime hamile kaldım çok şükür suan iyiyiz inşallah bunu sağlıkla kucağıma alicam Rabbimin izniyle