Fatma5234 Kızlar merhaba bugun aşılama yaptırdım ilk defa bugun yaptıranlar varsa sonucu beraber bekleyelim 🤩
melisaugtr Fatma5234 bugün değil ama 28′inde yaptırdım ben de 😇 ilk gün kasık ağrısı, 2. Gün bişeyim yoktu bel ağrım başlamıştı birtek. Şuanda da kasık ağrısıyla bel ağrısı yaşıyorum sadece
Hamile-54 Fatma5234 bende buğün regl oldum 3. Günü doktora gidip ilaçla başlayacağım muhtemelen 10 güne bende yaptırmış olacağım hep beraber bekleyelim süreci evlatlarımız haberin vermemiz de nasip olsun inşalalh
dthealthy Fatma5234 nasılsınn illk aşılaman mı ?ben de yarın 13.30 da yaptırıcam inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi😍
Fatma5234 melisaugtr Benimde bugun 3. Günüm aşılama sonrası ilk aşılamam ama bugun kasıklarım çok agrıyor adet görecekmişim gibi 🥺🥺
Fatma5234 dthealthy iyiyim sadece biraz kasık agrım var teşekkür ederim sen nasılsın nasıl gecti aşılaman
melisaugtr Fatma5234 ben işlem yapıldığı andan itibaren 1 saat o sancıyı çektim başka o kadar ağrı yaşamadım hiç ara ara oldu geçti ama bel ağrım oluyor 🙄 bugün 10. Günüm benim, pazar da adet günüm
Hamile-54 Fatma5234 ne durumdasın ? Ben buğün yaptım aşılama senin kaç günün var sonucunu ögrenmene rabbim bizi sevindirsin inşalalh
dthealthy Fatma5234 benim de dün yapıldı akşam kasık ağrım oldu biraz size ilişki önerdimi doktor bana cuma ve pazar olsun dedi