Melikekader1 Doğumdan ne kadar süre sonra adet görülmez yani lohusalık bitti diyelim emzirdiğimiz süre boyunca adet olmayacak mıyız
68selda06 Melikekader1 benim kardeşim e 2 ayı geçti dogum yapalı adet görmüyor hala emziriyo doktor 40 in çıkınca gel adet söktürücü verelim için temizlensin demiş
Melikekader1 68selda06 ya öyle mi hemen başlayabilir ama başlamayabilir de anladığım kadarıyla. Benim de doktorum 40 dan sonra muayeneye gel demişti
68selda06 Melikekader1 evet aynen öyle bebek iştahlı emiyorsa adeti kesiyor doktor içinde kalıntı varmi diye bakacaktir sorar zaten adet gördünüz mü yada leken nezaman kesildi diye