İlk 7 ay fatma cetin pelit e gittim kötü doktor demiyorum ama cok yogun ilgi neredeyse sıfır ultrason a girmemle cikmam arasi 5 dakika bile surmuyordu. Hasta mahremiyeti hic yok sen icerideyken doktorun tarafi bir sürü hasta oluyor sormak istedigim seyleri soramayip eve gelince mesaj atiyordum. Şeker cok yuksek cikinca kendisi beni emre ekmekciye yonlendirdi. Cok cok memnunum emre hocadan ilk muayene 750 ama sonra 500 veriyosun 15 gune bir tane de kontrol hakkin var. Kontrol icin gittiginde bile en az yarim saat tek tek ölçüm yapıyor. Dogumumu da emre hoca da yapacagim