Kızlar herkese merhaba. 17 haftalık gebeyim. Birecik’te görev yapıyorum. Doktora Nizip’te ADN Hastanesindeki perinatolog Mehmet Çelik’e gidiyordum. Doktorun hiçbir hastaya haber vermeden olaylı şekilde hastaneden ayrıldığını öğrendim. Gaziantep’e gitmek de zor geliyor. Söylediğim doktorun artık nerde çalıştığını bilen ya da bu çevrelerde doktor önerisi olan varsa çok sevinirim 🌸