Kızlar geçen gün dış gebelik tanısı koyuldu acilen. İğne tedavisi uyguluyacagini söyledi doktorum dün iğne vuruldum şuan bı belirti yok şuan iğnenin etkisi olduğunu nerden anlicam acaba doktorum vajinadan kanama gelirse normal dedi kanama şuan yok dış gebelik geçirenler yardımcı olabilirmi çok korkuyorum