ilaydaa61 Benim sağda doktor erkek dedi ama cinsiyet belirleyici bir şey değil tam tersi olanda çok insan var
_aysenur8mikail_ alakası yok canım sadece şey derler kasıkta hissedersen kız göbekte olursa erkek diye ama alakasız benim kızım olacak heryerde hissediyorum 🤣
Erbe Melmelo ilk bebeğim erkek ve 9 ay boyunca soldaydi şuan sağda doktor kıza benziyor dedi ama net değil daha cinsiyetimi
Elif-dmn Benim en başından beri sağ tarafımdaydi kızım olucakk 😍 resmen sağ tarafımdaki çatlaklar çok fazla 🙄