Daffyy Tecrübeli anneler aceba pişik kremi olarak ne önerirsiniz şampuan deterjan falan şimdiden almak istiyorum da😊
BuketDefne Daffyy Merhabalar pişik kremi olarak Sudokrem Şampuan ve losyonu Mustela Deterjanda duru granül kullanmıştım kızımda 🥰
Der_0 Daffyy şampuan bebek yağı uni baby aldım pişik kremi sudocrem aldım deterjan asla almam :) granür sabun tozu aldım onlarla yıkadım 🌸
_aren Daffyy pişik kremi, şampuan, losyon, ve bebe yağını mustela öneriyorum pişiği gerçekten çok önlüyor ürünleri çok kaliteli ve uzun süre gidiyor. Çamaşır deterjanı olarak da dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcıyı kullanıyoruö çok memnunum
Daffyy BuketDefne çok teşekkür ederim bilginiz için. Sudocrem de sıkıntı yaşadınız mı çoğu kişi zararlı olduğunu söylüyor😊
BuketDefne Daffyy rica ederim🥰 yok hayır aksine çok memnunum 🫠 zaten ilk zamanlar pek kullanılmıyor ek gıdaya geçtiğinizde besinlerden kaynaklı bazen olabiliyor size tavsiyem doğduktan bi süre sonra ıslak mendil kullanın sadece dışarı çıktığım zaman kullanıyordum evdeyken ya yıkıyordum ya da su ve bez ile siliyordum🥰
gorky Daffyy Rica ederim . Sudokremde kullanıyorum ama o biraz daha katı kalıyor onu biraz daha büyüdüğünde ve bütün vücuduna kullanabilirsiniz aklınızda bulunsun ☺️
Daffyy Bortubocek hametan yanık kremi birdr nemlendirici olanı var sanırım pişik içinde ayrı mı oluyor
Daffyy _aren çok teşekkür ederim yumuşatıcı çok kokuyor mu sıkıntı olmuyor değil mi bende yumuşatıcı kullanmak istiyorum dişer türlü çamaşır temiz hissi gelmiyor😊
Eylul966 Merhaba Ben pişik kremini şampuanını losyonu hepsini Weleda kullanıyorum çok memnunum özellikle pişik kreminden hametan ilaç olmasına rağmen onun geçirmediği pişiği geçirdi 👍👍🫶🏻 Deterjan olarak green clean kullanıyorum hepsi temiz içerik sıfır kimyasal ☺️