Nutelllaa
Oğlumda almadım. İki arkadaşımda vardı çok rahat ettiler. Kızım için listemize ekledik, kısmetse diğer ay alıyoruz. Bence istek değil, ihtiyaç 🤭 e bebek ve civilden baktık ikisi de 1700 civarı. İkinci elde daha uygunları da var ama ben güvenemediğim için e bebekten almayı düşünüyorum. Sonra da satarım.