elifuslu1002 39+2 ve gelmiyor gelmiyor şunu yaptım dogrudum dediğiniz ne var doğurmak için öneri lütfen
A_syma elifuslu1002 Korumasiz iliski Hergün yürüyüs ( 2 saat yurudugum oluyordu) Hurma 39da hamam Merdiven in çık ( 1. Kattayim diye hic asansor kullanmadim) Hergün ev sildim comelerek Nefes egzersizi Sonuc 42 de suni sanci 😂
onelastgoodbyy elifuslu1002 bebeğin anne karnındaki rızkı kesiliyor ve geliyor canım başka ne yapsan da boş 🙃 ayrica daha 5 günü var. Bir bakmışsın gece sancilarin başlamış. An meselesi inan 💫
sacmalamakizim elifuslu1002 Hurma yedim olmadi yürüyüş merdiven yaptım olmadı en son çömelerek yer sildim önce rahim de ağrı ve sızı yaptı 3 gün sonra sancılarım geldi 😁
Melikekader1 egeninincisii bunların hepsi doğum başlamışsa yani açılma dediğimiz olay gerçekleşmişse tetikliyor yoksa gelmeyen bebek yine gelmiyor yani arkadaşım
A_syma elifuslu1002 Ahaha 😂😂 ne yaparsan yap gelesi yoksa bekletiyor. Doktor 40dan sonra gunde 1 kere adacayi onerdi. Ama icemedim. Doktorunuza sorun yine sormadan icmeyin. 🌸
elifuslu1002 A_syma doktorla görüşe bilsem 2.5 aydır randevu sıra yok sürekli acilden giriyorum yani bu gidişle doktorla zor görüşürüm
A_syma Kedilitazeanne1 Gercekten oyle 😂 39da hamama gittik teyzemle. Bak dedi hamamdan cikan dogurur hazirlikli ol. Sabah ariyor dogurmadinmi 😂 hamam bile ise yaramadiysa sen hic bisey yapmadan bekle bosuna yorma kendini dedi 😂
Kedilitazeanne1 A_syma aynen öyle ya ne yaparsan yap bebeğe göre şekilleniyor doğum. Bı sporcu kadını takip ediyodum ismini unuttum kadının, her yolu yapmış ama sonu sezeryan🤦😂
Kedilitazeanne1 A_syma aynen öyle ya ne yaparsan yap bebeğe göre şekilleniyor doğum. Bı sporcu kadını takip ediyodum ismini unuttum kadının, her yolu yapmış ama sonu sezeryan🤦😂
egeninincisii Melikekader1 Açılmam olmadan yapmaya başladım. Açılmam oldu. Ve doğumum kolay geçti. Kişiden kişiye değişiyor olabilir, ben faydasını gördüm.
Mouradi elifuslu1002 Yiyip yatdım 😂 sadece yaptığım youtube’da Activating labor orda oturuyorlar hep öyle oturdum aklıma geldikce 😁 son 1 hafta kalmış. tabii ne zaman isterlerse o zaman geliyor bebişler 39+9da doğurdum bende 😁
Melikekader1 Mouradi bende 13. Haftadan itibaren düzenli hamile pilatesine gittim aynı zamanda yürüyüş sürekli temizlik squat derken 38+4 de doğurdum 4 cm açılma 37 de gerçekleşti henüz 20 günlük anneyim 🤱🏻🥳