Sevil2008_2018 Civil den baby 2 go caromio aldım 1000 lira ama inanılmaz kolay sürüşü var.kalitesi çok iyi.tekerlekleri çok rahat gidiyor.puseti hafif.hafif bi araba.e bebekten baby plus canyon modeline baktım 870 liraydı ama sürüşü güzel değil kolay manevra yapmıyor.zor gidiyor.ve çok çok ağır.üstelik kumaşını hiç beğenmedim.pusetin ve portbebenin tentesi çok kalitesiz ve dik durmuyor yamuk duruyordu.bu şikayeti herkesden duymuştum.bende civil den baby 2 go caromio aldım.memnun kalacağıma eminim.