Glsndvrn canım ilk haftalar folik asit veriyorlar kullanıyor musun? Ben 13. Haftadan sonra folik asidi bırakıp balık yağına geçmiştim. Ekstradan kullanmak istiyorsan şu an Pregnom kullanabilirsin. Bende mide yanması ya da herhangi bir rahatsızlık yapmadı. Kokusu falan da yok. Rahatlıkla kullanabilirsin.