Ctugce Rica ederim . Hadi ya bende doktoruma 5.ay sormuştum göbeğim yakında çıkmaya başlar diye ama herkeste değişiklik gösteriyor demekki ve kremde herkeste aynı etkiyi bırakmıyor sanırım . Badem yağı ve zeytinyağını çok duydum mesela araştırın ve alana kadarda en azından kullanabilirsiniz . Eczanelerde daha pahalı oluyor bi bakın iyice trendyolda indirim olabiliyor