Bebikkcik Sibel_72 ilk başta devlet takipliydim ama doktor pek ilgili değildi sevmedim özele geçtim dediğiniz gibi soygunluk muayne ücreti 365 tl nst 80 tl normal doğum 5200 tl gittiğim hastanede
Teslimeesma Sibel_72 ben özele gidiyorum 215 di 265 olmuş nst ücretsiz doğum 6000 olmuş 😣 %10 indirim uygulayabiliriz dedi 🙄
Adamiranin__annesi Sibel_72 hangi devlet. Hastanesi ben hep buluyorum sıra ama İstanbuldayım belki ondandır özele para vermem 😁
Hacer_07 68selda06 yok bir kontrol bir muayne olarak ama benim doktorumun özel muayenesi var ben oraya gidiyorum canm