Mavi_boncuk3 Selam kızlar benim ilk hamileliğim 10. Haftadayım gögüslerimin ucu bembeyaz oldu ve kaşınıyor aynı gögüs uçları çıkan çocuklar gibi çiğitleniyo sanki neden olur sizce
Teslimeesma Mavi_boncuk3 ucunda yağ bezeleri gibi minik minik kuruluklar var benimde ama ellemeyin ellerseniz sütünüz çok akar doğumdan sonra dediler bana bende eklemedim bazen oluyor bazen bir bakıyorum kaybolmuş
Neglib Mavi_boncuk3 ha pardon kusura bakmayın yeni anladım doğru bnm ilk gebeliğimde öyleydi beyaz yeri kaldırınca sabahı tekrar öyle olurdu ama kaldırmayın süt akıyor
Mavi_boncuk3 Teslimeesma benim bi daha ki randevum 12. Ay da kafama takıldı internette de bulamadım. Benimde öyle kurumuş gibi aynı 😣tesekkürler yorumun için
SahrasMom311216 Ara ara bende de oluyor sanki bir iki damla birşey gelmişte kurumuş gibi. Temizliyorum tekrar oluyor. Sonra kendi haline bıraktım😄 bu dönemde normal bir şey canım
Minigim38 Ucuna dokunmayın o beyaz kısmı koparınca süt akıyor. Bende afedersiniz kir sandım kaldırdım süt gelmeye başladı yatağım kıyafetim gece uyurken hep ıslaktı
Mavi_boncuk3 Neglib hayırlı sonuçların olsun benim hic bi belirtim olmadı sadece transferden sonra gün içinde az az kahverengi lekelenmem olmuştu