yfundaa_ benimde mide bulantım ve kusmam çoktu. 11 haftamdayım yeni yeni azaldı. Ama şunu söyleyebilirim ki aç kaldıkça mide bulantısı artıyor o yüzden en fazla 2 saatte bir mutlaka azda olsa birşey yemeyi deneyin. Benim mide bulantıma en iyi haşlanmış patates ,yeşil elma ve beyaz peynirli tost geldi. Kendini aç bıraktıkça mide bulantın artıyor , arttıkça iştahsızlık artıyor. Bu kısır döngüden çıkmaya çalış. En azından ağzına geçip geçerken çiğ ceviz, badem at 2-3 tane.. yada muz ye vs