Kızlar bende doğurdum ve geldim doğum sürecimi anlatmaya 40+1 de cuma günü kontrolümüz vardı bende ağrı sancı pek bişey yoktu yatış vermez diye gittim kontrole doktorum kakasını yapabilir yatış vericem hatta direk doğumhaneye dedi bende ilk doğumunu suniyle yaptığım için suni istemiyodum ama devlette gelde laf anlat tabi neyse gittim sektere doğumhanede yer yok servise yatıralım dedi ben bir sevindim öğlen 1 gibi servise yattım neyse benim sancılar 30la 50 arası çıkıyodu nstde sonra akşam sekize kafar serviste yürüyüş yaptım açılmam olsun diye akşam 8 de doğumhaneye indirdiler beni sancılarım hafif var diye fitil verdiler gece 4 e kadar sancılarım çoğaldı ama açılma hep 1 yada 1 buçuk santimdi 4 de açılmama bi hemşire baktı 3 cm olmuş dedi ben nasıl şükürler ediyorum suni almadan doğurcam diye sonra 6 gibi fitil düştü tuvalette ebelere söyledim sancıların var koymayalım tekrar dediler sonra sancılarım dahada arttı sabah 7 buçuk gibi başka bi ebe gelip suyumu patlatttı kafası kanala yeni girdi dedi neyse ondan sonra aşağı indiğini hissettim arada duş aldım yürüdüm otur kalk yaptım tekrar duş aldım falan saat 10 gibi ebe gelip baktı 7 buçuk olmuş dedi tekrar duş al tekrar aldım abdest aldım çıktım dolanırken bi ıkınma hissi geldi ebemi çağırdım açılmama baktı ıkınmaya başla geliyorum dedi ben başladım ama sancılarımın arası bir dkka falan bi boşluk oluyodu suniyi takıyım sık sık ıkın dedi bu arada saat tam 10:30 kızlar suniyi taktı 5,6 sefer ıkındım ve 10:35 de kızım kucağımdaydı bitmişti herşey ebem çok iyiyidi allah binkere razı olsun şimdi 5 günlük olduk herşey yolunda dikişlerim az çok şükür çabuk toparlandı darısı bekleyen bütün annelerin başına burda herkese dua etmiştim doğum sancısı çekerkende hepinize dua ettim herkesin çok kolay doğumları olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın bebeklerinizi ❤️😘😘