Merhaba arkadaşlar, doktorum Mom vital takviye verdi ama alınca gördüm ki kapsüller çok büyük 🙈 yutmakla ilgili problem yaşıyorum, normal hap formunda olsa ortadan kırıp yutarım ama bu biraz değişik yumuşak yapılı jelibon gibi, bıçakla kesip yutsam sıkıntı olur mu? Aranızda bu tür problem yaşayan var mı 🥲