Rojinnur Bu hafta yaşayan var mı bu durumu, elim sürekli kasiklarimda düşecekmiş gbi hissediyorum, ve tekmelerini aşağı baskı verecek şekilde hissediyorum:( normal mi
Rapunzel3846 Ben de aynı haftamdayım ve aynı hissediyorum.normal mi emin deilim.inşallah iyiyizdir.yarın perinatolog randevum var,ona sorarım nasipse.