Merhaba kızlar. Ben 4 aydır tedavi oluyorum , kalitesiz yumurta rezervine göre. Geçen aya kadar her ay 2-3 yumurta olqunlaşıyordu. Bu ay rahim filmi de çekildim ümidim çok bu aya. Ama makesef bu ay yalnız 1 tane yumurtam var. 1 yumurta ile hamile kalan oldu mu