Seyma0323 tava dışında asla yiyemiyorum tavada pisirdim mısır ucuna bula guzelce diz zaten 6 dk on 6 dakika arka pisiyor hemen çıtır çıtır oluyor canım bide kilciksiz oluşu benim hoşuma gidiyor şuan bile canim çekti bir oturusta kendi basima gecen yarim kilo hamsiyi kendim yedim ekmek yemesem heralde bir kilosunu bile yerdim🤣