Selinayy67 benim 21. Haftada ağrım çoktu, ben kesin kötü bir durum var diye korkmaya başlamıştım. Birkaç gün beklemek istedim zaten detaylı randevum da vardı. Gittiğimde doktorum kendisi dedi sormadan, kasık ağrıların batmaların olabilir bebek büyüyor rahim geriliyor büyüyor normal diye. Magnezyum ile biraz azaldı. Ben sağdan sola dönemiyordum, o kadar ağrıyordu ama olumsuz bir şey çıkmadı. Siz de canınızı sıkmayın lütfen her şey yolundadır ☺️🤲🏼