Ymka Merhaba kızlar, ben 10 haftalık hamileyim ve son 5 gündür büyük abdesttimi yapamıyorum çok şişkin ve mutsuzsuz erik, kayısı, yulaf bol su icmeme rağmen olmuyor lütfen bana yardım edin hamile iken ilaç kullanımı oluyor mu?
68selda06 Ymka ilaç kullanımı doktorunuz verdiği sürece olur bende bir kabız bir ishal oluyorum anlamıyorum valla