Zeynepsevde 38+6 dayız ilk doğumda en az 2 hafta önce karın aşağı iner diyorlar fakat benim hala göğsüme değiyor. Acaba daha vakit var mı gerçekten benimle aynı durumda olan var mı ??
cahillesohbetikestim Zeynepsevde canım illa inmesi gerekmiyor benim oğlum 36. Haftada geldi sürpriz bir şekilde karnım da inmemişti.
NurberaMom Zeynepsevde bununla ilgili post açmıştım bende illa inmesi gerekmiyormuş canım inmeden de doğum olabiliyormuş bu arada bizde bugün 38+6 yiz hâlâ çok yukarıda neyseki cuma günü Sezeryan ile kavuşacağız ☺️
EmineDefneGokce Zeynepsevde karnın neden aşağı inmesi gerekiyor ki burda çok görüyorum . doğuma 1-2 saat kala bile dimdikti yani
Fatoskty cahillesohbetikestim merhaba normal doğum mu yaptınız. Doktorum dönmüş dedi ama karnımın inip inmediğini anlayamıyorum. Geçen hafta inmiş gibiydi şimdi yukarda gibi ilk hamileliğim🤷♀️
Zeynepsevde NurberaMom benimde normalde sezaryen günüm bugündü ama sonradan normal doğuma karar verdik bekliyoruz bakalım 🤷♀️
Fenciz Bende 38+2 yim bugün doktor kontrolüm vardı çatın müsait ama bebek daha çok yukarda bol bol yürüyüş yap dedi bana 😣 bebek aşağı inmeden normal doğum olur mu